
TAŞINABİLİR DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
İZMİR KAVRAM MESLEK YÜKSEKOKULU SATIN ALMA BİRİMİ
Taşınabilir Dizüstü Bilgisayar Alımı işi 31215 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu İhale Yönetmeliği’nin 16. Maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.
İhale No
|
2025/0004
|
1-İdarenin
|
a) Adresi
|
İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu
Oğuzlar mah. 1251/2 Sok. No:8 KONAK / İZMİR
|
b) Telefon ve faks numarası 444 9 134
|
c) Elektronik posta adresi
|
satinalma@kavram.edu.tr
|
ç) İhale Dokümanın görülebileceği web adresi
|
https://www.kavram.edu.tr/
|
2-İhale konusu Mal/Hizmet/Yapım İşinin
|
a) İşin Niteliği, türü ve miktarı
|
40 adet taşınabilir dizüstü bilgisayar alımı. Detaylı Bilgi Teknik Şartnamede belirtilmiştir.
|
b)Teslim yeri
|
İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu
|
c) Teslim Tarihi
|
Sözleşme İmzalandıktan sonra 7 Takvim günü
|
3-İhalenin
|
a) Yapılacağı yer
|
Oğuzlar mah. 1251/2 Sok. No:8 KONAK / İZMİR
|
b) İhale Tarihi ve saati
|
11/03/2025 Salı - Saat 10:30
|
4.İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler
4.1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu ve Teklif Cetveli
4.1.4. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve kriterler:İdari şartnamede belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve kriterler:İdari şartnamede belirtilmiştir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:İdari şartnamede belirtilmiştir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1 İhale katılım bedeli olarak, 1.500 TL (Bin Beş Yüz Türk Lirası) aşağıdaki hesaba ödenerek, ödeme dekontu paylaşıldığı takdirde ihale dokümanları mail ortamında gönderilecektir. TEB Bankası MONTRÖ Şube Kodu: 381 Hesap No: 67676633 IBAN: TR32 0003 2000 0000 0067 6766 33 No’lu Hesaba banka gişelerinden firma ismi ve ödemeye ilişkin ihale konusu yazılarak ödeme yapılmalıdır. İhale dokümanlarının satın alınması zorunludur.
8.Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR KAVRAM MESLEK YÜKSEKOKULU 1251/2 Sok. No:8 KONAK / İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda 2 ay süreli geçici teminat vereceklerdir.
11.Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum, iş ortaklıkları ve adi şirket ortaklığı olarak ihaleye teklif verilemez.
13. İsteklilerin sözleşmenin uygulanması sırasında ilgili mevzuat gereğince ödeyeceği her türlü vergi resim, harç ve benzeri giderler ile ulaşım ve her türlü sigorta giderleri teklif verene aittir.
14. İhale içerik ve şartları ile ilgili değişiklikler için ihale süresi içinde her türlü zeyilname yayınlama hakkı tarafımıza aittir.
Standart Formlar
Banka Referans Mektubu için Tıklayınız.
İş Deneyim Belgesi için Tıklayınız.
Birim Fiyat Teklif Cetveli için Tıklayınız.
Birim Fiyat Teklif Mektubu için Tıklayınız.
Bilanço Bilgileri Tablosu için Tıklayınız.
Evrak Listesi için Tıklayınız.
Yasakli Olmadiğina Dair Taahhütname için Tıklayınız.
Ekler
İdari Şartname için Tıklayınız.
Teknik Şartname için Tıklayınız.
Sözleşme Taslağı için Tıklayınız.
Geçici Teminat Mektubu için Tıklayınız.