İZMİR KAVRAM MESLEK YÜKSEKOKULU
2024-2025 AKADEMİK YILI GÜZ YARIYILI KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ İŞLEMLERİ
★ 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılında Meslek Yüksekokulumuz Ön Lisans programlarına Kurum İçi Yatay Geçiş ile başvuru yapacak öğrencilerde aranacak koşullar ve istenilen belgeler aşağıda belirtilmiş olup başvuru ve değerlendirme tarihleri ile kontenjanlar aşağıda yayımlanmıştır.
★ Kurum içi yatay geçiş başvurusunda öğrencinin başvuru evrakları ile bizzat başvurması gerekmektedir.
★ Yatay geçişle alakalı her türlü sorularınızı izmirogrenciisleri@kavram.edu.tr mail adresine iletebilirsiniz.
★ Yatay geçiş değerlendirme işlemleri sonucunda listeler www.kavram.edu.tr web sayfamızda yayımlanacaktır.
★ Ön lisans ve lisans düzeyindeki programlar arasında yatay geçiş esaslarına ilişkin; Yatay Geçiş Yönetmeliği için tıklayınız.
KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURU TAKVİMİ
BAŞVURU TARİHLERİ
|
12 - 15 Ağustos 2024
|
SONUÇLARIN İLANI
|
2 Eylül 2024
|
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ
|
10 - 11 Eylül 2024
|
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ
|
16 Eylül 2024
|
KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞTE BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
- Başvuru formu (Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Formu için tıklayınız.)
KONTENJANLAR
Başvuru Adresi;
İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimi
Oğuzlar Mah. 1251/2 Sok. No:8 35320 Konak/İZMİR
İletişim: 444 9 134
Mail: izmirogrenciisleri@kavram.edu.tr
BAŞVURU İLE İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
1-Kayıt yaptıran öğrencinin, ders muafiyet bilgisi ve intibak dersleri ile ilgili karar, MYO Yönetim Kurulunca belirlenir. Bu sebeple ders intibakları ile ilgili bilginin başvuru veya kayıt sırasında verilmesi mümkün değildir.
2-Belirlenen kontenjanlar dâhilinde yatay geçiş hakkı kazanan adaylar www.kavram.edu.tr internet adresinde asil ve yedek liste olarak ilan edilir.
3-Asil adayların belirlenen süre içinde kayıt için başvurmamaları halinde, www.kavram.edu.tr internet adresinde ve yatay geçiş başvurusu yapılan programda, ilandaki sıraya göre yedekler duyuru yolu ile çağırılır.