İZMİR KAVRAM MESLEK YÜKSEKOKULU
2019-2020 AKADEMİK YILI BAHAR YARIYILI YATAY GEÇİŞ İŞLEMLERİ
* KURUM DIŞI YATAY GEÇİŞ (Başarı Ortalaması ile)
BAŞVURU TARİHLERİ |
02 – 24 Ocak 2020 |
DEĞERLENDİRME TARİHLERİ |
27 - 29 Ocak 2020 |
SONUÇLARIN İLANI |
30 Ocak 2020 |
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ |
3 – 4 Şubat 2020 |
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ |
6 – 7 Şubat 2020 |
*KURUM DIŞI YATAY GEÇİŞ (Ek-1 Madde Merkezi Yerleştirme Puanı ile)
BAŞVURU TARİHLERİ |
02 – 24 Ocak 2020 |
DEĞERLENDİRME TARİHLERİ |
27 – 28 Ocak 2020 |
SONUÇLARIN İLANI |
29 Ocak 2020 |
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ |
30– 31 Ocak 2020 |
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ |
4 – 5 Şubat 2020 |
*KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ
BAŞVURU TARİHLERİ |
20 – 31 Ocak 2020 |
DEĞERLENDİRME TARİHLERİ |
3 - 4 Şubat 2020 |
SONUÇLARIN İLANI |
5 Şubat 2020 |
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ |
6 – 7 Şubat 2020 |
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ |
10 Şubat 2020 |
* Ön lisans ve lisans düzeyindeki programlar arasında yatay geçiş esaslarına ilişkin; Yatay Geçiş Yönetmeliği için tıklayınız.
* Yatay Geçiş Yönetmelik Ek Madde -1 Uygulama Esasları için tıklayınız.
* İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Yatay Geçiş Yönergesi için tıklayınız.
* Yüksekokulumuzun 2018-2019 Akademik Yılı taban puanlarına ulaşmak için tıklayınız.
Kurum Dışı Yatay Geçiş Başvuru Formu için tıklayınız.
Kurum Dışı Ek-1 Madde ile Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.
Kurum Dışı Not Ortalaması İle Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.
Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Formu için tıklayınız.
Kurum İçi Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
1. Başvuru Formu |
|
2. Öğrencinin öğrenim gördüğü programda almış olduğu dersleri ve başarı notlarını gösterir transkript (kapalı zarf içinde teslim edilmelidir) |
3. Öğrenci belgesi (Güncel) |
|
4. Öğretim planı (Ön lisans için 4 yarıyıllık dersleri gösterir liste) |
|
5. Ders içerikleri (kurum onaylı-tamamladığı yarıyıla kadar başarılı olduğu derslere ait) |
|
6. Disiplin durumunu belirten belge (transkript üzerinde disiplin durumu belirtilmiş ise ayrıca belge istenmez.) |
|
7. Öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumuna kayıt yaptırdığı yıla ait yerleştiğini belirtir ÖSYM sonuç belgesi |
|
8. Öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumuna kayıt yaptırdığı yıla ait tüm puanlarını içeren ÖSYM sonuç belgesi. |
|
9. Öğrencinin daha önce öğrenim gördüğü başka yükseköğretim kurumları var ise onaylı transkriptleri ve ders içerikleri. |
|
10. Öğrencinin kayıtlı olduğu üniversiteden temin edeceği, daha önce Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanına Göre) yatay geçiş yapmadığını belirtir belge (Ek Madde 1 ile başvuracaklar için)
11. Kayıtlı olduğu Üniversiteden alınacak “Yatay Geçişe Engel Bir Durumunun Olmadığına” dair belge (Yükseköğretim Kurumunun 07.02.2019 tarih ve 514 sayılı yazısı uyarınca)
|
|
|
|
|
|
|
|
- Kurum içi yatay geçiş başvurularında; başvuru formuna ek olarak sadece ÖSYM Sonuç Belgesi gerekmektedir.
Başvuru Adresi ;
İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimi
Oğuzlar Mah. 1251/2 Sok. No:8 35320 Konak/İZMİR İletişim: 444 9 134
BAŞVURU İLE İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
1-Yatay Geçiş başvurusu yapacak adaylar, ilan edilen başvuru belgelerinin aslı ve başvuru formu ile birlikte belirtilen tarihler arasında Öğrenci İşleri’ne şahsen başvuru yapmalıdırlar. Belirtilen başvuru tarihinden sonra hiçbir şekilde başvuru kabul edilmeyecektir. Eksik belge ve e-posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
2-Kayıt yaptıran öğrencinin, ders muafiyet bilgisi ve intibak dersleri ile ilgili karar, MYO Yönetim Kurulunca belirlenir. Bu sebeple ders intibakları ile ilgili bilginin başvuru veya kayıt sırasında verilmesi mümkün değildir.
3-Belirlenen kontenjanlar dâhilinde yatay geçiş hakkı kazanan adaylar www.kavram.edu.tr internet adresinde asil ve yedek liste olarak ilan edilir.
4-Asil adayların belirlenen süre içinde kayıt için başvurmamaları halinde, www.kavram.edu.tr internet adresinde ve yatay geçiş başvurusu yapılan programda, ilandaki sıraya göre yedekler duyuru yolu ile çağırılır.
5- Yatay Geçiş Kontenjanı ile kayıt yaptıran öğrencilerin, daha önce kayıtlı bulundukları üniversitelerden KAYITLARINI SİLDİRMEMESİ önemle rica olunur. Bu işlemler üniversiteler tarafından yazışma ile yapılmaktadır.