2019-2020 Akademik Yılı Güz Dönemi Yatay Geçiş İşlemleri Duyurusu

05 Tem 2019

logo

İZMİR KAVRAM MESLEK YÜKSEKOKULU 

2019-2020 AKADEMİK YILI GÜZ YARIYILI YATAY GEÇİŞ İŞLEMLERİ 

* KURUM DIŞI YATAY GEÇİŞ (Not Ortalaması ile)

BAŞVURU TARİHLERİ 08 Temmuz 2019 – 02 Ağustos 2019
DEĞERLENDİRME TARİHLERİ 03 Ağustos 2019– 08 Ağustos 2019
SONUÇLARIN İLANI 09 Ağustos 2019
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ 19 Ağustos – 21 Ağustos 2019
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT TARİHLERİ 26 Ağustos 2019

 

*KURUM DIŞI YATAY GEÇİŞ (Ek-1 Madde Merkezi Yerleştirme Puanı ile)

BAŞVURU TARİHLERİ 01 Ağustos– 20 Ağustos 2019 
DEĞERLENDİRME TARİHLERİ 21 Ağustos– 28 Ağustos 2019
SONUÇLARIN İLANI 29 Ağustos 2019
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT        
TARİHLERİ
02 Eylül – 04 Eylül 2019
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT
TARİHLERİ
10 Eylül 2019

 

*KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ

BAŞVURU TARİHLERİ 19 Ağustos - 29 Ağustos 2019
DEĞERLENDİRME TARİHLERİ 30 Ağustos – 03 Eylül 2019
SONUÇLARIN İLANI 04 Eylül 2019
KAZANAN ÖĞRENCİLERİN KAYIT        
TARİHLERİ
05 Eylül – 06 Eylül 2019
YEDEK ÖĞRENCİLERİN KAYIT
TARİHLERİ
09 Eylül 2019

 

* Ön lisans ve lisans düzeyindeki programlar arasında yatay geçiş esaslarına ilişkin; Yatay Geçiş Yönetmeliği için tıklayınız…

* Yatay Geçiş Yönetmelik Ek Madde -1 Uygulama Esasları için tıklayınız

* İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Yatay Geçiş Yönergesi için tıklayınız…

* Yüksekokulumuzun 2018-2019 Akademik Yılı taban puanlarına ulaşmak için tıklayınız…

 

Kurum Dışı Yatay Geçiş Başvuru Formu için tıklayınız.

Kurum Dışı Ek-1 Madde ile Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.

Kurum Dışı Not Ortalaması İle Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.

Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Formu için tıklayınız.

Kurum İçi Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1. Başvuru Formu

2. Öğrencinin öğrenim gördüğü programda almış olduğu dersleri ve başarı notlarını gösterir transkript (kapalı zarf içinde teslim edilmelidir)

3. Öğrenci belgesi (Güncel)

4. Öğretim planı (Ön lisans için 4 yarıyıllık dersleri gösterir liste)

5. Ders içerikleri (kurum onaylı-tamamladığı yarıyıla kadar başarılı olduğu derslere ait)

6. Disiplin durumunu belirten belge (transkript üzerinde disiplin durumu belirtilmiş ise ayrıca belge istenmez.)

7. Öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumuna kayıt yaptırdığı yıla ait yerleştiğini belirtir ÖSYM sonuç belgesi

8. Öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumuna kayıt yaptırdığı yıla ait tüm puanlarını içeren ÖSYM sonuç belgesi.

9. Öğrencinin daha önce öğrenim gördüğü başka yükseköğretim kurumları var ise onaylı transkriptleri ve ders içerikleri.

10. Öğrencinin kayıtlı olduğu üniversiteden temin edeceği, daha önce Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanına Göre) yatay geçiş yapmadığını belirtir belge (Ek Madde 1 ile başvuracaklar için)

 

  • Kurum içi yatay geçiş başvurularında; başvuru formuna ek olarak sadece ÖSYM Sonuç Belgesi gerekmektedir.

 

Başvuru Adresi ;

İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimi

Oğuzlar Mah. 1251/2 Sok. No:8 35320 Konak/İZMİRİletişim: 444 9 134

BAŞVURU İLE İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR 

1-Yatay Geçiş başvurusu yapacak adaylar, ilan edilen başvuru belgelerinin aslı ve başvuru formu ile birlikte belirtilen tarihler arasında Öğrenci İşleri’ne şahsen başvuru yapmalıdırlar. Belirtilen başvuru tarihinden sonra hiçbir şekilde başvuru kabul edilmeyecektir. Eksik belge ve e-posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. 

2-Kayıt yaptıran öğrencinin,  ders muafiyet bilgisi ve intibak dersleri ile ilgili karar, MYO Yönetim Kurulunca belirlenir. Bu sebeple ders intibakları ile ilgili bilginin başvuru veya kayıt sırasında verilmesi mümkün değildir. 

3-Belirlenen kontenjanlar dâhilinde yatay geçiş hakkı kazanan adaylar www.kavram.edu.tr internet adresinde asil ve yedek liste olarak ilan edilir. 

4-Asil adayların belirlenen süre içinde kayıt için başvurmamaları halinde, www.kavram.edu.tr internet adresinde ve yatay geçiş başvurusu yapılan programda, ilandaki sıraya göre yedekler duyuru yolu ile çağırılır. 

5- Yatay Geçiş Kontenjanı ile kayıt yaptıran öğrencilerin, daha önce kayıtlı bulundukları üniversitelerden KAYITLARINI SİLDİRMEMESİ önemle rica olunur. Bu işlemler üniversiteler tarafından yazışma ile yapılmaktadır.