SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programının amacı; havacılık endüstrisindeki ulusal ve uluslararası şirketlerde istihdam etmek üzere, uluslararası sivil havacılık organizasyonları ve kuralları, kabin memuru görev ve sorumlulukları, uçuşta servis hizmetleri, havacılık emniyet kuralları ve yolcu ilişkileri gibi konularda derinlemesine bilgi sahibi olan, temel havacılık bilgisi ile donatılmış, takım çalışmasına yatkın, stres yönetimi güçlü, çözüm odaklı, dinamik ve iyi iletişim becerilerine sahip personeller yetiştirmektir.

Programımızda eğitim gören öğrencilerimiz bilgi birikimlerinin artmasını sağlayan teorik ve uygulamalı derslerin yanı sıra stajlar sayesinde de havacılık sektörünü daha yakından tanıma fırsatına sahip olmaktadır. Programda uluslararası alanda gereksinim duyulan nitelikli insan gücünün gerektirdiği mesleki, dilsel, sanatsal ve kültürel donanıma sahip bireylerin yetiştirilmesi esas alınmaktadır.

  • Programın eğitim süresi iki yıl, eğitim dili ise Türkçedir.
  • İsteğe bağlı olarak İngilizce Hazırlık Sınıfı okuma imkânı vardır.

ÇALIŞMA ALANLARI

  • Havayolu Şirketlerinin Genel Müdürlükleri
  • Ulusal ve Uluslararası Havayolu Şirketleri
  • Yer Hizmetleri Şirketleri
  • Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü
  • Devlet Hava Meydanları İşletmesi
  • Hava Kargo İşletmeleri
  • Havacılık Sektöründeki Firmalar

DGS İLE GEÇİLEBİLEN PROGRAMLAR

Önemli UyarıSiz değerli öğrencilerimize kolaylık sağlaması için hazırlanmış olup resmi bir niteliği bulunmamaktadır. Gerçek listenizi ÖSYM’nin ilan ettiği kılavuz üzerinden yapmayı unutmayınız!

  • Havacılık Yönetimi
  • Lojistik Yönetimi
  • Seyahat İşletmeciliği
  • Seyahat İşletmeciliği Ve Turizm Rehberliği
  • Turizm İşletmeciliği
  • Turizm Rehberliği

 

First Officer Duygu İrem ŞENTÜRKTEN'ten Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Öğrencilerine Ekip Kaynak Yönetimi ( CRM ) Eğitimi

27 Nis 2022

İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu (İKMYO) Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programının müfredatında yer alan Ekip Kaynak Yönetimi dersi kapsamında First Officer Duygu İrem ŞENTÜRK, Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri öğrencileriyle buluştu.

First Officer Duygu İrem ŞENTÜRK, havacılığa Yer Hizmetleri departanında başlamış ve pilot olmaya karar verdikten sonra AYJET uçuş okulundan Pilotluk sertifikasını almıştır. Dört yıldır Pegasus Havayollarında First Officer ( ikinci Pilot ) olarak görev yapmaktadır.

Söyleşi süresince, First Officer Duygu İrem ŞENTÜRK, Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı öğrencilerine, Havayolları içerisinde Ekip Kaynak Yönetimi ile ilgili bilgiler vererek, CRM’in bileşenleri olan liderlik, karar verme, durumsal farkındalık, etkin iletişim konularını öğrencilere örnekleriyle anlatmıştır.

Etkinlik sonunda öğrencilerimize ve öğretim elemanlarımıza değerli katkılarını sunan Duygu İrem ŞENTÜRK ‘e teşekkür belgesi takdim edildi.